اردوی تابستانی فرزندان روشنای امید

با همت مددکاری دفتر مشهد و حامیان و داوطلبان همراه در این شهر، اولین اردوی تفریحی فرزندان مشهد روشنای امید برگزار شد. در این اردو که در روز میانه هفته برپا شد، تعدادی از دختران روشنای امید دورهم جمع شدند و از ساعاتی را با هم به گفتگو و بازی پرداختند و روز متفاوتی را پر از خنده و شوخی تجربه کردند.
این تجدید دیدار که در باغی شخصی اطراف توس و توسط یکی از داوطلبین خیر در اختیار روشنای امید قرار گرفته بود، برای دختران برگزار شد و آنها یک صبح تا عصر را کنار هم گذراندند و مثل یک خانواده در کارها مشارکت کردند. گروهی از دخترها میان‌وعده‌ها را آماده کردند و چای می‌آوردند و میوه‌ها را می‌شستند. چندتایی سالاد را پیش از غذا درست کردند و دسته‌جمعی ناهار و جوجه‌کباب را آماده کردند. و عصر، دورهمی خود را با مرتب‌کردن خانه و جمع‌کردن زباله‌ها در کیسه‌زباله به‌پایان رساندند.

بیشتر بخوانید:
اردوی تابستانی فرزندان روشنای امید در آبسرد
اردوی یک روزه چناران

علاوه بر باغی که خیر در اختیار دختران گذاشته بود، بخشی از هزینه‌ها و رفت‌وآمد دخترها هم که با ماشین شخصی انجام شد، توسط گروه دیگری از حامیان و داوطلبان روشنای امید در مشهد انجام شد.

برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تفریحی برای فرزندان روشنای امید در تهران و مشهد یکی از خدمات مهم این بنیاد است تا علاوه بر بالابردن روحیه آنها، به تقویت روابط اجتماعی‌شان کمک کند و به آنها اعتمادبه‌نفس لازم را برای رویارویی با چالش‌های مهم زندگی بدهد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!