خانه روشنا

تهران

تأسیس و راه‌اندازی «خانه روشنا»، با هدف برنامه‌ریزی برای ارتقای توانمندی‌های کودکان و نوجوانان پیش از استقلال انجام شده و امیدواریم کودکان، با برنامه‌های خانه روشنا برای حضور در جامعه به آمادگی‌های مطلوب برسند. اکنون در مرکز نگهداری شبانه‌روزی «خانه روشنا» 15 فرزند دختر با محدوده سنی 7 تا 18ساله تحت‌ برنامه‌های آموزشی و توانمندسازی خود را برای زندگی بهتر و آینده‌ای با چشم‌انداز زیباتر آماده می‌کنند.

دفتر تهران

تهران

دفتر مرکزی روشنای امید واقع در کوچه فلاح‌زادگان، قلب تپنده بنیاد خیریه روشنای امید است. مدیریت، جلسات راهبردی، ارتباط مستقیم با خیرین و فرزندان، تصمیم‌گیری‌های کلان بنیاد و امور اداری در این شعبه انجام می‌شود. از تعداد 310 فرزند مستقل‌شده روشنای امید در سال 1400، تعداد 217نفر از طریق استان تهران پذیرش شده‌اند که 16نفر آنها (12دختر و 4پسر) از فرزندانی هستند که سال 1400 به ما پیوستند.

دفتر خراسان رضوی

مشهد

بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان اولین شعبه استانی خود را در استان خراسان رضوی و در شهر مشهد، از مهرماه 1399 آغاز کرد. روشنای امید در سال 1400، در نمایندگی مشهد خود تعداد 4 فرزند جدید را از طریق مکاتبات با سازمان بهزیستی و مراکز نگهداری استان پذیرش کرده است. اکنون و با پذیرش‌های جدید فرزندان در سال 1400، تعداد کل فرزندان در این نمایندگی به 77نفر می‌رسد.