آغاز به کار بازار “پرواز در دستان توست”

بازار «پرواز در دستان توست» بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان از عصر چهارشنبه  19 اردیبهشت ماه بازگشایی شده است. با وجود رگبارهای بهاری گاه و بی گاه، روز اول و دوم این بازار با استقبال بازدیدکنندگان و خیرین روشنای امید همراه بود.

هوای دلپذیر اردیبهشت ماه در فضای سرسبز محل برگزاری بازار خیریه روشنای امید و اجرای موسیقی زنده در بخش‌هایی از روز صفایی دو چندان به این بازار بخشیده است.

این بازار با هدف حمایت از توانمندسازی، اشتغال و کارآفرینی برای جوانان مستقل شده از سازمان بهزیستی و تحت حمایت روشنای امید برگزار شده است.  

در این بازار با غرفه‌هایی از جمله رستوران رست و گیلانه، غرفه غذاهای خانگی، کافه بنیه، نوشیدنی های سرد و گرم، میوه خشک، خشکبار، چای و دمنوش، پوشاک مزونی، طلا و جواهر، ظروف خانگی، کوسن و رومیزی و قالیچه و گل و گیاه میزبان شما عزیزان هستیم.

همچنین در این بازار غرفه‌های تفریحی برای بازی دارت، فضای بازی برای بچه‌ها، غرفه عکاسی، صندلی ماساژ و غرفه‌های فرهنگی مثل غرفه نشر ثالث و غرفه واوخوان که تولیدکننده کتاب صوتی است نیز در نظر گرفته شده است.

انجمن راه، خیریه ریشه‌ها، دست‎‌های مهربان، گل بوته امید و خیریه حمایت از بیماران دیستروفی نیز در این بازار حضور دارند و به معرفی فعالیت‌های مجموعه خود به بازدیدکنندگان می‌پردازند.

تا روز جمعه 21 اردیبهشت ماه ساعت 9 شب منتظر دیدار شما هستیم. شما نیز با بازدید از این بازار می‌توانید در این رویداد خیریه و حمایت از هدف والای آن سهیم باشید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!