آغاز به کار “جشنواره بهارونه” روشنای امید

جشنواره بهارونه، از سوی بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان در مرکز خرید آواسنتر امروز آیین گشایش خود را تجربه کرد و جمع قابل توجهی از داوطلبان، خیّرین، غرفه داران و مردم نیکوکار و خیراندیش با حضور خود در این رویداد باشکوه، برای تامین هزینه اولین مرکز آموزش، اشتغال و کارآفرینی برای جوانان مستقل شده از سازمان بهزیستی و تحت پوشش روشنای امید ایرانیان  هم قسم شدند.

از امروز تا  3 اسفند بازار خیریه‌ای با نام «جشنواره بهارونه» در مجتمع تجاری آواسنتر برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این بازار، اطلاع رسانی، جلب حمایت و تامین بودجه لازم برای بازسازی و تجهیز و راه اندازی یک مرکز آموزش، اشتغال و کارآفرینی برای جوانان مستقل شده از سازمان بهزیستی و تحت پوشش روشنای امید ایرانیان است. در این مرکز چندین کارگاه تولیدی در زمینه تولید منسوجات، مواد غذایی و صنایع دستی تاسیس خواهد شد.

این مرکز به منظور مهارت‌آموزی و درآمدزایی جوانانی در حال تاسیس است که پس از گذراندن یک زندگی شبانه‌روزی در مراکز نگهداری دولتی و غیردولتی، در سن هجده سالگی باید وارد جامعه شوند و نیازهای معیشتی خود را به تنهایی تامین کنند. این جوانان برای ورود به بازار کار و کسب درآمد نیاز به مهارت آموزی و توان افزایی دارند و وجود مراکزی از این دست می‌تواند در این مسیر یاری‌رسان آنان باشد.

در این جشنواره، غرفه داران اعم از حقیقی و حقوقی با نیّت خیر خود در این پروژه بزرگ سهیم شده و به امید خداوند پس از این رویداد مردمی، در اولین فرصت آستین‌ها برای شروع یک پروژه اشتغالزا و کارآفرین بالا زده خواهد شد.

در این مدت، ستارگان ورزش و سینما، مقامات سازمانهای مختلف، همکاران و همراهان در خیریه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در «جشنواره بهارونه» حضور خواهند داشت و حس خوب با هم بودن و همدلی در این تجربه زیبای مردمی بین این عزیزان تقسیم می‌شود.

#هجده_سالگی_فرق_داره، بله در کنار این همبستگی و تلاش برای هدف طراحی شده، بدون تردید در راستای اطلاع رسانی و حساس کردن جامعه نیز فعالیت خواهیم کرد، از کارفرماهای محترم تقاضا داریم با حضور در این جشنواره بیش از پیش ما را در ایجاد اشتغال، تقویت رزومه جوانان مستقل شده از سازمان بهزیستی و ارتقای کیفیت سبد سلامت و بهداشت این عزیزان، یاری کنند، نگاه جامعه باید نسبت به این جوانان مستعد و امیدوار به آینده، تغییر جدی داشته باشد و شایسته سالاری در اشتغال و استخدام جای اتیکت‌های بی مورد و بی ارزش را بگیرد.

به امید موفقیت همه جوانان ایران زمین.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!