آغاز جلسات بلندخوانی با فرزندان “خانه روشنا”

اوایل زمستان سال گذشته بود که بحث همکاری با برنامه «با من بخوان» مطرح شد و پس از مذاکرات اولیه، برای برگزاری کارگاه آموزشی بلندخوانی برای مربیان و داوطلبان روشنای امید در راستای توانمندسازی فرزندان «خانه روشنا» توافقات نهایی انجام شد. 8نفر از روشنای امید، شامل مربیان «خانه روشنا» و داوطلبان در این کارگاه شرکت کردند و آموزش‌های لازم را برای اجرای این برنامه دیدند.

ضمن این برنامه، برنامه «با من بخوان» قول به تجهیز کتابخانه «خانه روشنا» داد و بالغ بر 200 جلد کتاب را توسط خیرینش به کتابخانه اهدا کرد. پس از تعطیلات نوروزی، ما با انتخاب مدیری برای کتابخانه مرکز، شروع به دسته‌بندی کتاب‌های قدیمی کتابخانه و کتاب‌های جدید اهدایی «با من بخوان» کردیم و به‌واسطه محدودیت‌های زیاد فرزندان و درگیری‌شان با مدرسه و امتحانات، چیدمان این کتاب‌ها به‌تازگی به پایان رسید.

با وجود درگیری برای چیدن و رده‌بندی کتاب‌ها که اولویت بچه‌ها هم بود و برایش ذوق بسیار داشتند، پس از تأخیری دو سه‌ماهه، بلندخوانی را از اول اردیبهشت امسال شروع کردیم و امروز چهارمین جلسه آن با حضور داوطلبین و فرزندان این مرکز برگزار شد. امیدواریم با پایان فصل امتحانات و شروع تابستان این جلسات با تداوم بیشتر برگزار شود.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!