اردوی تابستانی فرزندان روشنای امید در آبسرد

روز جمعه‌ اردوی یکروزه‌ای برای پسران روشنای امید در شهر آبسرد دماوند برگزار شد. در این برنامه نزدیک به 40 نفر از فرزندان روشنای امید حضور داشتند. 6 نفر از پسران متاهلمان هم به همراه همسر و فرزند خود در این برنامه شرکت کرده بودند.

روزی پر از شادی که به یک مسابقه والیبال حسابی، بازی پینگ پنگ و آبتنی مفصل و دلچسب گذشت. همراهی دوستان قدیمی و خانواده‌هایی که خودشان در این چند سال اخیر تازه تشکیل داده بودند و شیرینی حضور بچه‌هایشان که از 3 ماهه تا 4 ساله همراهمان بودندف ترکیب تازه‌ای بود که در این برنامه تجربه کردیم.

در این اردو تیم روانشناسان، مددکاران و کادر اداری و مدیریتی روشنای امید هم همراه بچه‌ها بودند تا از این فرصت برای معاشرت با آنها در محیطی صمیمانه استفاده کنند.

بین جوانان تازه مستقل شده از سازمان بهزیستی تمایل به تشکیل خانواده در سنین کم به نسبت باقی جوانان هم سنشان در جامعه بیشتر است. به گفته خودشان هم، احتمالا پدر و مادرهای خوبی می‌شوند چون خودشان خیلی سختی کشیده‌اند و قدر خانه و خانواده را بیشتر می‌دانند.

میزبان ما دو خیّر قدیمی روشنای امید بودند که با دلی باز تمام شیطنت‌های پسرانمان را پذیرا بودند و برای محیا کردن اسباب شادی و پذیرایی از میهمانانمان همه‌ی سعیشان را کرده بودند. سه هفته پیش هم میزبان دختران «خانه روشنا»ی روشنای امید به همین منوال بودند.

این هم یکی از انواع راه‌های شاد کردن دل دیگران و خیر کردن بود. با سپاس از این دو عزیز برای سهیم شدن امکاناتشان با فرزندانمان و ساختن یک روز بسیار شاد و فرحبخش برای این عزیزان. خیرشان قبول.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!