دورهمی دخترهای روشنای امید به‌مناسبت روز دختر

چند ساعتی تنها صدایی که از فرهنگسرای شهربانو به گوش می‌رسید، صدای ممتد خنده‌ها و قهقهه‌های دخترانی بود که مسائل کار و زندگی خود را پشت در گذاشته و حالا به بهانه روز دختر کنار هم جمع شده‌ بودند. هرچند بین خنده‌ها، همچنان از مشکلات زندگی برای همدیگر تعریف می‌کردند تا با ابراز آن با همدیگر، کمی از سنگینی آن بکاهند؛ سروکله‌زدن مداوم با بنگاه‌ها برای زمان‌گرفتن از صاحبخانه، دغدغه یافتن خانه‌ای مناسب و اسباب‌کشی از خانه قدیمی.

یکی می‌گفت: «اونجا شش‌تومن اجاره می‌خواد. من ندارم این‌قدر بدم»

یکی دیگر از دخترها که با سوار و پیاده‌شدن چندین اتوبوس و قطار، خود را با فرزند پنج‌ماهه‌اش به میدان فتح رسانده بود، نفس‌نفس‌زنان گفت: «من فقط به‌خاطر خانم یاوری از افسریه‌‌ خودم رو رسوندم.»

جمعیت پنجاه نفری دختران سالن را معطر کرده بود؛ صدای خنده، دیدار دوستان و صحبت‌های دخترانه و زنانه، شوری به برنامه داده بود.

دخترها پس از همخوانی با گروه دف‌نوازی به حیاط مجموعه رفتند تا در مسابقه دارت شرکت کنند. همه، پشت سرهم صف کشیده بودند تا دارت‌شان را به نقطه وسط سیبل بچسبانند. پس از مسابقه و پذیرایی، به هشت‌نفر اول مسابقه، جایزه‌ نقدی پرداخت شد و کارتی به‌رسم یادبود این روز به همه دخترها اهدا شد.

 

برای دیدن عکس‌های این برنامه اینجا کلیک کنید

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!