دیداری همدلانه با انجمن‌های اجتماعی، به بهانه روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی

همدلی و همراهی تشکل‌های اجتماعی همیشه مسیرهای روشن‌تری را برای‌مان به‌ارمغان می‌آورد. مجموعه‌هایی با رویکردهای مختلف که اهداف مشترک، آنها را به هم نزدیک‌تر می‌کند. به‌مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی سعی کردیم با دو موسسه دیدار کنیم و برای همکاری قرارهایی بگذاریم.

– مؤسسه خیریه ارتقا کیفیت زندگی زنان آتنا یکی از همین مجموعه‌هاست که مهمان‌شان بودیم و برای هم از هر آن‌چه که موجب اشتراک‌مان می‌شود، حرف زدیم. از آسیب‌ زنان بی‌پناه تا موفقیت دخترانی که حمایت‌های به‌موقع نجات‌بخش زندگی‌شان شده. در این جلسه زهرا یاوری، مدیرعامل روشنای امید و شفیقه لطفی مددکار ارشد روشنای امید با حضور در دفتر آتنا، با زهرا افتخارزاده، مدیر این مجموعه درباره همکاری در امور آموزشی با هم گفت‌وگو کردند.

– انجمن انسان و زیست پایدار، مجموعه دیگری است که در حوزه محیط‌زیست فعالیت می‌کند و طی قرار دیگری، خانم‌ها یاوری و لطفی با مهدیه پورشاد، مدیر این انجمن دیدار کردند. در این دیدار صمیمانه، که بر همکاری آموزش فرزندان روشنای امید در امور مربوط به محیط‌زیست تاکید داشت، قول‌‌وقرارهایی درباره ارتباط و همکاری بیشتر دو مجموعه ردوبدل شد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!