شهریور در روشنای امید

شهریوری که گذشت در روشنای امید شاهد رویدادهای خوب و امیدبخش زیادی بودیم.

جلسات هفتگی خانه روشنا و خانه امید طبق روال -با حضور اعضای هیئت‌مدیره، مددکاران، مربیان و روان‌شناس مجموعه- برگزار شد و رَوَند رشد و توانمندسازی فرزاندان روشنای امید در شش ماه آینده مورد بررسی قرار گرفت. بنا شد روش‌ها و رویکردهای جدیدی را با اثربخشی بیشتر به‌کار بگیریم که در ماه‌های آینده این تغییرات را در بنیاد خیریه روشنای امید و فرزندان‌مان خواهیم دید.

بچه‌ها هم در خانه روشنا و هم در خانه امید به سفر تابستانی در استان مازندران رفتند تا سال تحصیلی جدید را با انرژی آغاز کنند.

مبلغی را برای فرزندان‌ محصل‌‌مان در نظر گرفتیم و بچه‌ها همراه با مربی، خودشان برای خرید وسایل مورد نیاز تحصیلی‌شان رفتند. لذت خرید و بودن در اجتماع یکی از مواردی مهمی‌ست که می‌خواهیم فرزندان‌مان در روشنای امید تجربه کنند.

در روزهای باقی‌مانده از تابستان، یکی از خیرین عزیز تعدادی کیف و لوازم‌التحریر به فرزاندان‌مان هدیه کردند که بیش از پیش دل‌گرم‌مان کرد.

با اعلام اسامی قبولی دانشگاه‌ها ما نیز در این شادی سهیم بودیم و تعدادی از فرزندان‌مان در مقاطع مختلف کارشناسی و دکتری وارد دانشگاه شدند و نتیجه‌ی تلاش مستمرشان را چشیدند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!