مراسم تقدیر از همراهان بازار “پرواز در دستان توست”

پس از گذشت حدود یک ماه از برگزاری بازار «پرواز در دستان توست» از داوطلبان این بازار دعوت ‌کردیم که برای تجدید دیدار و تقدیر از عشق و همراهی آنها دور هم جمع شویم و خاطرات شیرینمان از این بازار را با هم مرور کنیم.

در این مراسم صمیمی و خودمانی سامان خسروانی مدیر این پروژه گزارشی از درآمد و هزینه این بازار و سایر دستاوردهای آن که شامل موقعیت‌های شغلی ایجاد شده برای جوانان مستقل شده از سازمان بهزیستی و تحت حمایت روشنای امید بود ارائه کرد.

در ادامه زهرا یاوری مدیرعامل روشنای امید ضمن تشکر از تعهد و مسئولیت‌پذیری داوطلبان حاضر در این بازار خطاب به این جمع دوست داشتنی گفت که از ما در زمینه شفافیت‌سازی مطالبه‌گری داشته باشید و این حق شما و وظیفه ماست که گزارش هزینه‌کرد درآمدها و فعالیت‌هایمان را برای شما و سایر افراد جامعه منتشر کنیم.

پس از این بخش از برنامه بابک سرانی آذر مسئول جلب مشارکت‌های مردمی روشنای امید از آقای محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی دعوت کرد تا برای دریافت لوح تقدیر و تندیس به جلوی سن بیایند. تقدیر از ایشان و سازمان متبوع به دلیل همکاری که با بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان در برگزاری هر چه بهتر این بازار خیریه داشتند با حضور دو نفر از اعضای هیئت مدیره این بنیاد انجام شد. همراه با تقدیرنامه، تابلوی یادبود شهدای کشتی سانچی که حاوی دلنوشته‌ها و امضای شخصیت‌ها و هنرمندان حاضر در بازار «پرواز در دستان توست» بود به آقای راستاد به عنوان نماینده سازمان بنادر و دریانوردی اهدا شد. سرانی‌آذر در صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که شاید تصوری که ما از سازمان دریانوردی و پرسنل آن داریم فقط به تصویر آراسته و سفیدپوش کاپیتان‌های کشتی‌ها ختم شود، در حالی که در اثنای حادثه دلخراش سانچی و در تعامل با کارکنان این سازمان در زمان برگزاری این بازار به طیف گسترده‌ای از مشاغل با سختی کاری متفاوت از حالت عادی سایر مشاغل برخورد کردیم که برای ما باعث شگفتی و مایه‌ی ستودن بود.

این مراسم با گفت و گوهای صمیمی و دلخوشی به پایان رسید و ما امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم این داوطلبان عزیز را در رویدادهای بعدی روشنای امید دیدار کنیم و از حضور ارزشمندشان بهرمند شویم.

پ ن: هزینه برگزاری این مراسم افطاری برای داوطلبان توسط دو نفر از اعضای هیئت مدیره روشنای امید به صورت شخصی پرداخت شده است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!