پرواز بلند روشنای امید در “پرواز در دستان توست”

بازار «پرواز در دستان توست» بنیادِ خیریه روشنای امید ایرانیان در طول دو روز و نیم برگزاری میزبان 2000 نفر از خیراندیشان و حامیان عزیز بود. این بازار با هدف حمایت از توانمندسازی، اشتغال و کارآفرینی برای جوانان مستقل شده از سازمان بهزیستی و تحت حمایت خیریه روشنای امید برگزار شد.

به لطف خدا توانستیم در این دو روز و نیم فضایی بسیار مفرح و شادی بخش برای بازدیدکنندگان برگزار کنیم به صورتی که کلیه افراد شرکت کننده در این بازار با رضایت و تجربه ای بسیار به یادماندنی فضای این بازار خیریه را ترک کردند.

هنرمندان، نام آوران و مشاهیری چون رضا بنفشه خواه، مجید مظفری، علی دایی، فرهاد مجیدی، لیلی رشیدی، سیامک انصاری، احمد معین شیرازی، نیکی مظفری، علی رام نورایی، بهزاد ابطحی، سهیلا منصوریان، محمد جمشیدی، سهیل مستجابیان در این بازار، میهمان ما بودند.

مراسم اختتامیه این بازار نیز با حضور نمایندگان حامیان مالی و معنوی، دو هنرمند محبوب مجید مظفری و لیلی رشیدی و اعضای هیئت مدیره روشنای امید ایرانیان برگزار شد. در این مراسم پس از اهدای تندیس و لوح تقدیر حامیان، مجید مظفری به در رابطه تجربه شخصی خود در دوران جوانی با فرزندان مستقل شده از سازمان بهزیستی صحبت کرد و گفت که در طول دو سال زندگی با این عزیزان تجربه بسیار خوبی از تعامل با آنها داشته و در صورت اعتماد کردن به این جوانان حتما که می‌توانیم حمایتی دو چندان از ساختن آینده‌ای موفقیت آمیز برای آنها داشته باشیم.

در نهایت این بازار با تمدید زمان 1 ساعته در شامگاه 21 اردیبهشت به کار خود خاتمه داد. در پایان از تمام خیرین، حامیان و داوطلبانی که با حضور و همراهی خود ما را در برگزاری بسیار مطلوب این برنامه یاری کردند سپاسگزاریم. امیدواریم که با ادامه این همراهی‌ها بتوانیم در مسیر توانمندسازی و اشتغال فرزندان مستقل شده از سازمان بهزیستی به نتایج وسیع‌تر و ماندگاری دست یابیم.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!