چهارمین روز از “جشنواره بهارونه”

جشنواره بهارونه بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان فرصت مغتنمی بود برای گردهمایی خیرین، مردم دیگرخواه و نوع دوست، هم صحبتی حامیان مالی و کارفرمایانی که به فکر ایفای مسئولیت اجتماعی خود هم هستند. وجود این عزیزان خیراندیش در جامعه جوان ایران بسیار ارزشمند و مفید است. در این مدت، میهمانان ویژه از جوامع هنری، ورزشی، اقتصادی و سیاسی با حضور در این رویداد مردمی از پروژه اشتغالزایی روشنای امید حمایت کردند و در لباس یک سفیر مردمی و داوطلب با این اتفاق خوب و امیدوارکننده همراه شدند.

هنرمندانی از جمله بابک کریمی، مائده طهماسبی، احترام برومند، روزبه حصاری، شبنم فرشادجو،همایون ارشادی، مجید مظفری، نیکی مظفری، سام نوری، مرجان سپهری، باران کوثری و چندین هنرمند دوست داشتنی و مردمی دیگر در این مدت کوتاه، قدمی در بضاعت خود برای این جوانان برداشتند.

خیرین گرامی و نیک اندیشان نوع دوست، امروز فرصت ارزشمند دیگرخواهی را از دست ندهید، جوانان مستقل شده از سازمان بهزیستی کشور، باید شرافتمندانه، با عزت نفس و به مثابه یک شهروند در جامعه زندگی کنند و از نعمت های زندگی بهرمند شوند.

در آخرین روز از جشنواره بهارونه، در طبقه هفتم و هشتم مجتمع تجاری آواسنتر واقع در اقدسیه تهرن منتظر شما هستیم. به امید روزهای خوب و درخشان برای جوانان ایران زمین.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!