گزارش دو روز پایانی بازارچه روشنای امید

بازارچه روشنای امید ایرانیان در ماه مبارک رمضان دفتر ۴ برگی بود که به لطف خیّرین و مردم همیشه حامی و نگاه گرم حضرت دوست به خوبی و بهترین شکل برگزار شد. در ۲ روز پایانی این بازارچه خیریه، مثل نیمه نخست آن، میهمانان ویژه و ستارگان با حضور خود در حیاط ساختمان زیبای وارطان برای اهالی روشنایی و امید، دلگرمی ارزشمندی ایجاد کردند.

شب شعر روز پنجشنبه به برکت حضور استاد عبدالجبار کاکایی و استقبال باشکوه مردم ادیب و شعردوست برگزار شد و فضای صمیمی و مملو از نورِ بازارچه رمضان ما بوی شعر و شعور گرفت. در اثنای این برنامه به ۳ نفر از برندگان مسابقه شعرخوانی جوایزی اهدا شد و یکی از فرزندان هنرمند روشنا یکی از سروده های خود را برای حضار خواند.

در حاشیه این مراسم، خواننده دو نسل متوالی، فریدون آسرایی نیز چند دقیقه‌ای با حضار صحبت کرد و از علاقه قلبی خود برای کمک به پروژه‌های مردمی خبر داد. غرفه‌داران بازارچه به لطف حضور گرم مردم، از فرایند فروش محصولات خود رضایت نسبی داشتند و افطاری روشنای امید ایرانیان از دید میهمانان بی نقص و عالی بود.

در روز سوم، پس از افطار یکی دیگر از خوانندگان جوان و مردمی وارد حیاط وارطان شد. محسن تاجیک با صدای گرم و محبوب خود با دو ترانه مشهورش روشنای امیدی‌ها را میهمان کرد و در حالی که فرصت کافی برای حضور در این مراسم نداشت، مثل همیشه متعهدانه و صمیمی ماند و با حضور خود بر گرمای بازارچه روشنای امید افزود.

حضور سفیر روشنای امید ایرانیان، پوریا پورسرخ در روز پایانی بازارچه خیریه از دیگر رویدادهای این بازارچه صمیمی و به یادماندنی بود. سفیر مردمی و محبوب روشنای امید مانند گذشته، صبور و متواضع در کنار هوادارانش ایستاد و عکس یادگاری گرفت و با یک به یک افراد با مهر و حوصله هم صحبتی کرد.

مراسم اختتامیه این بازارچه با اعلام برندگان مسابقه ترین‌ها از بین اعضای تیم اجرایی با هیجانی مضاعف رو به رو شد و فرزندان روشنا جوایز خود را از دستان مهربان خانم یاوری مدیرعامل و خانم جهانگیری از اعضای هیئت مدیره روشنای امید دریافت کردند. این هم رویدادی دیگر از بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان بود که به مدد پروردگار و تلاش تیم برگزار کننده‌ی یک دل و هماهنگِ خود به خوبی برگزار شد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!