گزارش روزنامه همشهری از روشنای امید

بخشی از گزارش همشهری آنلاین  درباره عملکرد فرزندان مرکز روشنای امید:

در طول ۸ سالی که از پاگرفتن خانه «روشنای امید» می‌گذرد، تعداد فرزندانش به ۳۲۴ دختر و پسر رسیده که ۸۸ نفر از آنها تحت پوشش نمایندگی مشهد هستند که سال ۱۳۹۸ راه‌اندازی شده است. ۲۸ دختر و پسر روشنای امید به خانه بخت رفته‌اند و این بنیاد برایشان همان حکم خانه پدری را دارد که هروقت می‌خواهند یک دل سیر از بدقلقی همسرشان غر بزنند به آن جا می‌آیند و مشکلات ریز و درشتشان را با مشاوران و مسئولان روشنای امید در میان می‌گذارند.

 تعدادی از آنها که درسخوان بوده‌اند و از دانشگاه‌های برتر کشور سر درآورده‌اند در درس و رفتار خوب آبروداری می‌کنند و از هم‌کلاسی‌های خود که دغدغه‌ای جز درس‌خواندن ندارند کم نمی‌آورند. تقریباً همه آنهایی که جزء بچه بزرگ‌ها و قدیمی‌های روشنای امید محسوب می‌شوند، کاروباری به هم زده‌اند و از پس زندگی‌شان برمی‌آیند.

یاوری، عضو هیئت‌مدیره روشنای امید می‌گوید: «تعداد ۹ نفر از فرزندان روشنای امید در فرودگاه امام خمینی (ره) مشغول به کارند و تعدادی از آنها به دلیل حسن انجام کارشان از مدیرانشان تقدیرنامه گرفته‌اند و اعتماد مسئولان فرودگاه را خوب پاسخ داده‌اند. تعدادی از پسران و دخترانمان هم که در مراکزی مانند جهاد دانشگاهی دوره‌های مهارتی را گذرانده‌اند، در کارگاه‌ها و شرکت‌های خصوصی مشغول شده‌اند.»

برای مطالعه ادامه گزارش همشهری آنلاین از بنیاد خیریه روشنای امید می‌توانید به این نوشته مراجعه کنید: خانه پدری فرزندان روشنای امید | کودکانی که در مراکز بهزیستی زندگی می‌کنند در 18 سالگی مستقل می شوند

هم‌چنین می‌توانید متن کامل این گزارش را در تصویر افزوده شده به این نوشته ببنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!