آنها که برای عاشقی تعریفی دوباره دارند

دیدار با معلمین داوطلب روشنای امید به‌مناسبت روز معلم

معلم‌‌ اولین مسئول تربیت جامعه است و از این رو مهم‌ترین مقام. ما در روشنای امید، معلم‌هایی داریم که پس از سال‌ها زحمت برای تربیت فرزندان ایران، حالا تصمیم گرفته‌اند با فرزندان ما در مسیر دشوار زندگی‌شان همراه باشند و سال‌ها تجربیات‌شان را دراختیار آنها قرار دهند.

ما در روشنای امید به‌مناسبت سالروز گرامیداشت مقام معلم، از آنها دعوت کردیم تا در جلسه‌ای صمیمانه دورهم جمع شویم و از تلاش‌های آنها قدردانی کنیم. در این برنامه، که در سالن کنفرانس ستاد سمن‌های شورای شهر تهران برگزار شد، زهرا یاوری، مدیرعامل روشنای امید، با قدردانی از زحمات معلمین داوطلب، برنامه را آغاز کرد و از آنها خواست یک‌به‌یک خودشان را معرفی کرده و از تلاشی که برای فرزندان انجام می‌دهند، کوتاه سخن بگویند.

در ادامه، مهمان ویژه برنامه، محسن حاجی‌میرزایی، وزیر سابق آموزش و پرورش، که سال‌ها در زمینه آموزش، کار فرهنگی کرده، درباره ارزش کار معلمی و اهمیت آموزش انسان‌ها در جامعه سخن گفت و کار معلمینی را که پس از دوران کاری خود، قبول می‌کنند در نهادها و تشکل‌های مردمی به‌صورت داوطلبانه هنر آموزش خود را ادامه دهند، بسیار ارزشمند دانست.

در پایان، با هدایایی که توسط فرزندان روشنای امید تهیه شده بود، از مهمان‌ها قدردانی شد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!