آیین افتتاحیه کتابخانه “خانه روشنا”

بالاخره پس از ماه‌ها تلاش دخترها، کتابخانه «خانه روشنا» در روز ادبیات کودک و نوجوان افتتاح شد. این برنامه با حضور خود دخترها و مهمانانی ازجمله همراهان برنامه «با من بخوان» و علی‌اصغر سیدآبادی، نویسنده کودک و نوجوان برگزار شد. ابتدای مراسم زهرا یاوری، مدیرعامل روشنای امید، درباره ضرورت کتابخانه در «خانه روشنا» و همکاری برنامه «با من بخوان» برای راه‌اندازی این مرکز صحبت کردند و سونیا مرزآرا، مدیرفنی «خانه روشنا» از حس‌وحال دخترها و مشارکت‌شان برای راه‌اندازی کتابخانه گفتند.

در ادامه برنامه، آقای غلامپور، مدیر روابط‌عمومی «با من بخوان» درباره کتاب‌ها و تأثیرشان در زندگی کوچک‌ترها با دخترها صحبت کرد. دخترهای کوچک‌تر برای مهمانان دو سرودی را که آماده کرده بودند، اجرا کردند. هستی، یکی از دخترها هم از روز محیط‌زیست در خردادماه، مشغول تهیه تحقیقی محیط‌زیستی درباره تفکیک زباله‌های بیمارستانی بود، آن را برای مهمانان ارائه کرد.

سپس علی‌اصغر سیدآبادی برای دخترها درباره دنیای قصه‌ها و اسرار قصه‌گفتن در زندگی روزمره صحبت کردند. در پایان برنامه، شمع‌های کیک کتابخانه را آقای سیدآبادی که تیرماهی است و تولدش هم چندروز پیش‌‌تر بود، فوت کرد و مهمانان و دخترها همگی اسم خود را به‌عنوان یادگاری روی شاخ‌وبرگ‌های «درخت زندگی» کتابخانه «خانه روشنا» نوشتند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!