برگزاری آیین پایانی مسابقه داستان‌نویسی اردیبهشت روشنای امید

آیین پایانی مسابقه داستان‌نویسی اردیبهشت روشنای امید بعد از نزدیک به سه‌ماه از شروع فراخوان در جمع کوچکی از فرزندان برگزار شد.

در این برنامه، ابتدا زهرا یاوری، مدیرعامل روشنای امید درباره هدف و ضرورت برگزاری چنین مسابقه‌ای صحبت کرد و آگاهی‌بخشی بین فرزندان روشنای امید و حتی در سطح جامعه را به‌عنوان یکی از مسئولیت‌های اجتماعی مهم عنوان کرد. پس از صحبت‌های ایشان، شکوه علیزاده، از اعضای هیئت‌مدیره روشنای امید، درباره 18سالگی و شوروشوق این دوره مهم در انسان‌ها صحبت کرد و با فرزندان درباره حس‌شان در این باره و انگیزه‌شان برای شرکت در مسابقه‌ای با این مضمون گفتگوی کوتاهی کرد.

در ادامه شرمین نادری، نویسنده و قصه‌گو و پوریا عالمی، نویسنده و مدیر اپلیکیشن آی‌قصه، که از مهمانان ویژه برنامه بودند، در قالب کارگاه آموزشی با فرزندان درباره دنیای قصه‌ها و قصه‌نویسی صحبت کردند.

در پایان برنامه به نفرات اول تا سوم که توسط سیامک گلشیری، داور مسابقه انتخاب شده بودند هدایای نقدی و لوحی به‌عنوان یادبود اهدا شد. لازم به‌ذکر است که نفرات اول و سوم مسابقه به‌واسطه دوری راه و هزینه‌های سفر، با ارتباط آن‌لاین تصویری در برنامه حضور یافتند.

اسامی برندگان اول تا سوم مسابقه داستان‌نویسی اردیبهشت به این شرح است:

 نفر سوم: زهره حردانی از اهواز

– نفر دوم: سجاد ساجدی از تهران 

– نفر اول: مائده صالحی از جزیره قشم.

مسابقه امسال برگزار شد و امیدواریم با هدف شناخت بیشتر به مسائل شخصی و اجتماعی جوانان این مرزوبوم و به‌ویژه فرزندان روشنای امید، هرساله با کیفیت بهتر برگزار شود. اینجا لازم می‌دانیم از تمام همراهان گرامی که از سراسر کشور از فراخوان مسابقه روشنای امید استقبال کرده و در این مسابقه شرکت کردند، به ما اعتماد کرده و داستان‌های خود را با ما به‌اشتراک گذاشتند، و مشارکت در امور خیریه را همراه ما تمرین کردند، قدردانی کنیم و از همه دوستان پوزش بخواهیم که به‌واسطه محدودیت‌ها فرصت پذیرایی از همه مهیا نشد. بسیاری از شرکت‌کنندگان از شهرهای دور برای ما داستان فرستاده بودند و تصمیم ما بر کوچک و بی‌سروصدا برگزارکردن مراسم، عدم ایجاد مزاحمت برای دوستان و شرکت‌کنندگان به‌واسطه هزینه‌ سنگین رفت‌وآمد و زمان بود. ولی حضور سبز و سرزنده شماست که به کالبد ما جان می‌دهد و ما را با بیشترین قدرت به پیش می‌برد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!