محرمی برای اسرار

دیدار با مشاوران و روانشناسان به‌مناسبت روز روانشناس

به‌مناسبت روز جهانی مشاوره و روانشناسی، میزبان روانشناسان و مشاورینی بودیم که طی این‌ سال‌ها به‌صورت کاملاً داوطلبانه زمان و انرژی زیادی برای بهبودی وضعیت جان و روان فرزندان ما صرف کردند. ابتدای این جلسه زهرا یاوری، مدیرعامل روشنای امید با ابراز خوشحالی از حضور همکاران در کنار هم و تجدید دیدار با همراهانی که مشغله‌های فراوان دو طرف مانع از دیدارشان می‌شد، ابراز امیدواری کرد در سال جدید بیش از پیش بتوانیم از پتانسیل فعالیت‌های داوطلبانه در زمینه‌های گوناگون و به‌ویژه مشاوره روانشناسی استفاده کنیم.

سپس در این نشست صمیمانه، روانشناسان قدیمی‌ و جدید برای آشنایی بیشتر درباره کارشان گفتند و سپس گفتگوی کوتاهی درباره جلسات مشاوره با فرزندان صحبت کردند. سپس هرکدام از موانع و محدودیت‌های‌شان در جلسات و مواجهه با کودکان حرف زدند. در پایان قرار بر این شد تا با استفاده از تجربیاتی که روانشناسان طی این سال‌ها کسب کرده‌اند، برنامه مدونی برای شیوه‌های مشاوره و برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات به فرزندان تهیه شود.

در بخش پایانی برنامه، شاهین احمدیان، مدیر واحد روانشناسی روشنای امید، با جمع‌بندی از صحبت‌های همکاران خود، برای هماهنگی در جلسات، پرونده‌ها و مشاوره‌ها و کسب اطلاع از فرایندهای اجراشده در پرونده‌های فرزندان، به لزوم شبکه‌سازی برای این واحد اشاره کرد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!