گزارش تصویری آیین پایانی سومین دوره مسابقه داستاننویسی «اردیبهشت»
آیین پایانی سومین دوره مسابقه داستاننویسی «اردیبهشت» بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان، با موضوع «چمدان من» و داوری مرجان فولادوند برگزار شد. در این برنامه که با حضور مهمانان، برگزیدگان کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار شد، به نفرات برتر اول تا سوم جایزههایی بهرسم یادبود اهدا شد.

مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقه داستاننویسی «اردیبهشت» در شهرکتاب مرکزی و با صحبتهای مجری برنامه شروع شد

زهرا یاوری، مدیرعامل روشنای امید از مسابقه داستاننویسی «اردیبهشت» گفت و از مربیان «خانه روشنا» که در شرایط جنگ خانه و خانواده خود را رها کردند و با بچهها همراه شدند

سومین دوره مسابقه داستاننویسی «اردیبهشت» برای اولینبار در چهار بخش برگزار شد

پوپک جوان مهمان ویژه مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقه داستاننویسی «اردیبهشت» بود

عکس یادگاری برندگان بخش بزرگسال سومین دوره مسابقه داستاننویسی «اردیبهشت»
برای مطالعه گزارش اینجا کلیک کنید.



