دیدار با دانشجویان دانشگاه خوارزمی

به همت انجمن مددکاری دانشگاه خوارزمی، فرصتی دست داد تا دیداری صمیمانه و البته دانشجویی با دانشجویان رشته مددکاری این دانشگاه داشته باشیم و از آنچه در روشنای امید می‌گذرد، برای‌شان بگوییم؛ از نوع حمایت‌های مادی و معنوی روشنا برای فرزندانش تا چالش‌ها و نیازهایی که بخشی از آن به مدد حضور همین دانشجویان می‌تواند برطرف شود. 

زهرا یاوری

در این نشست، زهرا یاوری، مدیرعامل روشنای امید، درباره بنیاد و وخدماتش به فرزندان صحبت کرد. سپس دکتر ایوب اسلامیان، دکتری مددکاری اجتماعی که هم سابقه تدریس دانشگاهی دارد و هم سابقه همکاری با روشنای امید، درباره نقش دانشگاه‌ها و اهمیت حضور پویای دانشجویان، به‌ویژه در رشته‌های علوم اجتماعی در خیریه‌ای همچون روشنای امید صحبت کرد. 

دکتر ایوب اسلامیان
دکتر ایوب اسلامیان
شفیقه لطفی
شفیقه لطفی

بخش بعدی نشست را شفیقه لطفی، مدیر واحد مددکاری روشنای امید، درباره چالش‌های فرزندان پس از ترخیص و هنگام ورودشان به جامعه گفت. بخش پایانی این نشست با سؤالات دانشجویان همراه شد، آنها از آسیب‌‌های فرزندان بدسرپرست و بی‌سرپرست و وظایف مددکاری در این حوزه سؤال پرسیدند و در پایان نشست فرم‌های فعالیت داوطلبانه را با شوق و امید بسیاری برای کمک به روشنای امید پر کردند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!